vanlig vecka i februari

Har sovmorgon nu som vanligt på fredagar och tänkte dela med mig av vad som hänt sen sist..
I onsdags höll jag och josefin i idrotten och det gick riktigt bra :) Och en stund efter det slutade vi, slapp både samhäll och engelska eftersom Mr Evans fått barn. Hade precis fått OTH boxen av Alexandra så jag åkte hem och tittade på den och drack te, perfekt eftermiddag! Sen bar det av till Anderstorp och faces, trevligt att bli lite ompysslad :)
Igår var det en ganska vanlig och riktigt bra skoldag,  största plusset måste vart att vi slipper samhällsprovet i dag, lärare borde skaffa mer barn. Dessutom tittade vi på en död indier.. Efter skolan följde jag med Lina till hennes APU plats sen åkte vi hem till henne och åt och gjorde lite projektarbete innan de bar hem till hällabäck för att snabbt byta om till boxen, kom precis när det började riktigt stolt över mig själv :) Var jättejätte trevligt att vara lite med bara Lina, blir inte alls lika ofta längre och det är verkligen få människor som betyder så mycket för mig <3 Dessutom kom Esters hästar igår, hur kul som helst! :)
Idag blir det tonår och anna har fått ansvaret med ganska kort varsel, får hoppas vi får ordning på allt.. Helgen annars är fortfarande ganska flytande, troligtvis fest i hällabäck med jaktlaget..

Tittade som sagt på one tree hill i onsdags, brukar ju tycka sämst om Brooke men i ett av avsnitten lät hon precis som Anna ofta kan känna när det gäller att ta studenten. Jag vill inte för jag vet ju hur det är på gymnasiet, här är tryggt och jag trivs med mitt liv. Jag vet att jag kommer klara mig i framtiden vad jag än väljer att göra men det betyder inte att jag vill testa det.. Jag vet liksom att det löser sig oavsett om jag flyttar till england, jönköping eller jobbar först men varför skulle jag vilja bevisa det när jag har det så bra här? Så går tankarna varannan minut, nästa vill jag bort härifrån och starta om på nytt hur mycket som helst, trött på att vara en velig artonåring eller vad!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

big big <3 from dye!

2009-02-20 @ 17:18:41
Postat av: Joacim

Jaktlaget framför fika och melodifestival hos Joacim?? Knas!

2009-02-21 @ 13:14:02
URL: http://joacimlindvall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0