Bebis, Projektarbete mm.

Var i skolan igår som vanligt, var hur trött som helst och stämningen är kanske inte vad den borde vara.. Dagen började med en sur Maria och fortsatte med världens segaste Religionslektion och därefter Ingegärd som sällan är nummer ett. På eftermiddagen spelade vi hockey, nu mer kan jag ta fart med båda fötterna och svänga litegrann, har dock svårt att stanna utan sarg och vi förlorade stort; det faktumet att Mange är grym räcker inte när ingen mer i laget kan åka skridskor.. :/ Skoldagen avslutades med Naturkunskap, ovanligt nog var det nog den roligaste lektionen för dagen; mycket tack vare Patrik..
På eftermiddagen hälsade jag på hos Anna, Mikael och framförallt lilla Lydia. Hon var hur söt som helst och Anna vill verkligen ha en egen bebis :) Blev bjuden på te och kakor och gav Lydia en liten present som jag och Gaab hade fixat. Blev en riktigt trevlig eftermiddag hemma hos den lilla Pastorsfamiljen :)
När jag kom hem från Burseryd hade jag världens huvudvärk, trodde jag skulle få migrän, så jag gick och lade mig en stund efter att ha tagit en huvudvärkstablett. Skulle ju träna i går men bestämde mig för att ringa Sandra och säga att det inte gick, slog numret och sa att jag inte mådde bra; då gick huvudvärken över. Skit lustigt! Men det blev alltså ett boxpass igår trots allt, jobbigt men kul :)

Idag har jag varit ledig, precis vad jag behövde! Lina har vart här en stund och vi har pysslat lite med projektarbetet och mycket med annat :P Eftermiddagen har gått åt till att baka; kyrkfika på söndag och fika till uv på måndag.. Är inte säker på att det räcker dock, får kanske fortsätta i morgon.. Annars har det varit en ganska konstig dag i familjen Svensson och det tycker vi inte om.
Halv 7 bär det av till Gislaved för tonårsplanering i Marias supersnygga lägenhet :) Resten av helgen blir det ledarfest med kyrkan, lite renovering kanske och Gudstjänst. Ska dessutom försöka få in lite plugg, motion och slapp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0