Dramatisk, lättstött, elak, feminin och hjälpsam!?

Hade tonårsplanering igår kväll hemma hos Maria i Gislaved. Blev bjudna på god mat i den fina lägenheten jämte parken :) Det tog ju några timmar innan själva planeringen kom igång, mycket prat om djur och pannor.. Planeringen blev nog helt okej, känner dock att jag är borta lite väl mycket, jumlans Irland..
Ester hade skickat efter någon väska med samtalsaktiviteter eller nåt från Bilda och hon tyckte såklart att vi skulle testa dem.. Vi började med att man skulle ta två kort som stämde in på en själv.. Anna hittade i alla fall ett bra: "Jag kan det mesta" eller något liknande stod det, tycker att det stämde ganska bra.. Det fanns även kort med egenskaper som man skulle placera ut på andra, detta gjorde jag och Ester under många skratt sen lade sig de andra också i och vi hade ganska roligt åt detta.. Jag fick dock igen för min tidigare åsikt att jag var bra på det mesta eftersom jag fick egenskapen skrytsam (vem!?) När vi sen skulle läsa upp lapparna så kände jag att jag nog har en del att jobba på.. 11 negativa och 6 positiva.. Däribland de i rubriken, kaxig (den eviga bitchen enligt Ester), lättpåverkad (jag är fortfarande tonåring och då ska man vara det), positiv, smart (19,0 here I come), rolig (frågan är om de skrattar med eller åt mig), rädd (för ormar möjligtvis), onaturlig (sminkar mig mest) och levnadsglad. Börje tyckte dessutom att jag var deppig (troligtvis inte han som sa att jag var levnadsglad och positiv) medan Mikael försökte rädda situationen med att jag var omtänksam..
De kort som inte passade på någon i ledargänget var bland annat; tystlåten, blyg, tillbakadragen och svikare..

Snart ska jag ut och springa en liten runda omd et inte är för halt. Sen ska jag försöka baka klart till kyrkfikat (kolasåsen räckte ju inte till kakorna igår) innan det är dags att göra sig iordning för festen ikväll.. Man ska dessutom ta med en personlig sak, Gabby tyckte att jag skulle ha med mig plattången och det kan ju funka med tanke på att jag är både feminin och onaturlig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0