Jäkla lögnare

Skulle ju börja skriva ordentligt igen, eller inte uppenbarligen, blev ju nästan en vecka mellan inläggen..

Börjat skolan nu i alla fall, sista terminen innan högskolan känns hur skönt som helst! Första veckan har vart bra, har vart hur trött som helst därav ett antal galna upptåg. Fredagen blev tillexempel en lustig liten dag, ingen hade berättat att vi inte ahde lektioner förren klockan ett så vi åkte in till Gislaved coh drack varm choklad och tittade på bil åt Lina, på eftermiddagen flummade jag och Gaab runt litegrann, lekte visst häst bland annat.. Det är sådana dagar jag kommer sakna när skolan är slut, de dagarna då man är så trött så om man är tyst fem sekunder så somnar man, därför ser man till att springa fram och tillbaka i korridorerna, skratta konstant och reta gallfeber på lärarna, svårt att se hur det skulle kunna bli samma sak på Högskolan.. :/

Andra saker som hänt i veckan förutom skolan är Uv planeringen i måndags, Larz klottrade i min tidigare så rena kalender :( I tisdags och onsdags var jag och red på Nessa. Träffade tysken, hon har läst svenska ett halvår och pratar en miljon gånger bättre svenska än vad jag pratar tyska och då har jag ändå läst det i fyra år.. Anna=Språksopa
I torsdags började jag och Sandra träna. Det var jobbigt, riktigt jobbigt! Min träning under lovet har typ bestått av små jogginggrundor i skogen på en typ en halvtimma, inte en och en halv timmes boxpass, hade hur ont som helst i fredags och lördags.

Igår var jag och Gaab på hockey i Gislaved, det började bra men de förlorade så klart.. Ganska rolig match i alla fall; fick se både slagsmål och lite blod :P Henke tempade nog lite på mig dock, börjar misstänka att det kan vara något fel på min hörsel..
Efter hockeyn fick jag åka hem och städa för på kvällen blev det middag på den nya Kinaresturangen i Gislaved och sen kom tjejerna hem till mig för en liten myskväll.. Anna och Lina hade en trevlig bilresa hem, längesen jag skrattade så men man får väl vara glad att polisen har sådana nerskärningar :P

Idag har dagen bestått av plugg, uppsats om historiken kring utvecklingsstörning.. Dessutom har jag mailat lite med en trevlig familj i England :) Kvällen kommer nog spenderas framför TVn, om jag inte kan tvinga någon att springa en runda med mig (mörkrädd..)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä du, det är sällan jag leker häst på högskolan. Men kan ju vara annorlunda på HLK i och för sig. Ska fråga John nästa träning (en i fotbollslaget som pluggar där). ;)

2009-01-18 @ 19:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0