Ledarfest

I går var det ledarfest för alla ledare på Uv och Tonår i kyrkan.. Festen hölls på det otroliga stället Gryteryd, andra gången i mitt liv jag var där och jag kan inte direkt påstå att det är för sällan..
Festkomiten hade gjort ett fint jobb med god mat och underhållning.  Hamnade dock typ ensam på ett hörn; medan alla andra satt vid det andra bordet så hängde jag med 40+arna.. Har en känsla av att jag hade haft en roligare kväll med Gabby och tjejerna. Var väl inte på något superhumör alls under kvällen och kan ju inte påstå att den här dagen har börjat mycket bättre.. Ibland önskar jag verkligen att jag bara hade haft mina Bftjejer. Kan ju inte direkt rå för att jag inte är äldre eller vuxnare än vad jag är och ibland känner jag mig bara så utanför.. Stunder som dessa kan jag inte med ord beskriva hur mycket England lockar, att få komma bort från allt och alla ett tag och ta en paus; just nu skulle jag nog inte sakna någonting alls..

Idag har jag annars tänkt försöka få lite gjort på mitt projektarbete i Engelska C, fick tillbaka det med kommentaren att om det hade varit en vanlig uppsats så hade han varit jätte imponerad med eftersom det är ett projektarbete måste jag ändra allt känns det som.. Ikväll blir det dessutom Gudtjänst, har ju bakat massa i helgen :)

Kommentarer
Postat av: Ester

"My Life Is In Your Hands"



You don't have to worry

And don't you be afraid

Joy comes in the morning

Troubles they don't last always

For there's a friend in Jesus

Who will wipe your tears away

And if your heart is broken

Just lift your hands and say



Oh

I know that I can make it

I know that I can stand

No matter what may come my way

My life is in your hands



With Jesus I can take it

With Him I know I can stand

No matter what may come my way

My life is in your hands



So when your tests and trials

They seem to get you down

And all your friends and loved ones

Are nowhere to be found

Remember there's a friend in Jesus

Who will wipe your tears away

And if you heart is broken

Just lift your hands and say



Oh

I know that I can make it

I know that I can stand

No matter what may come my way

My life is in your hands



With Jesus I can take it

With Him I know I can stand

No matter what may come my way

My life is in your hands

2009-01-25 @ 16:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0