Ny vecka

Igår började skolan igen efter en lite längre helg.. Ungefär lika trevligt som tidigare under det här året.. Skoldagen var ganska händelselös; historia, entreprenör, MBS, engelska och svenska utan några vidare spännande inslag. jag och gabby diskuterade varför det inte längre förekommer några skandaler i vår lilla värld; kom fram till att vi (eller myntaren av uttrycket Lina) troligtvis har ökat kravet för vad som är en skandal men vi har det ju ganska bra ändå..
Igår började dessutom uv och musikalövningen igen. Fikade med barnen hela kvällen typ, hur mysigt som helst att sitta och prata med dem när man inte sett dem på hur länge som helst..
Även fixat APU nu, de två veckorna som jag inte är i Irland ska jag vara med Ester, får hoppas att det kommer funka..

Annars är det ganska fullt upp i veckan, i eftermiddag ska jag rida Nessa, imorgon blir det informationsmöte om Irland (just nu vill jag inte alls kan undra om det ändras efter mötet..), träning på torsdag och på fredag får vi se om det blir studentfest med tjejerna eller myskväll hemma hos Ester och Mac..

Grattis dessutom till Jocke och Erik som blir 20 idag, tänka sig..

Kommentarer
Postat av: Joacim

Tack så mycket Anna. Att du kom ihåg mig (även om det enbart beror på att Erik fyller idag med).

2009-01-27 @ 11:23:54
URL: http://joacimlindvall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0