Sovmorgon

Till skillnad från de flesta människor tycker jag inte om sovmorgnar, mest för att jag helt enkelt inte kan utnyttja dem.. Är redan i skolan fast jag börjar 9.05. Tänkte jag skulle göra klart en sak till psykosocialt arbete, annars har jag inte mycket jag kan hitta på.. :/ 
Slutar i alla fall tidigt idag, klockan 2:) Då blir det hem en liten runda och ikväll blir det städning av kyrkan och troligtvis lite lets dance.. Annars består helgen av shopping i jönköping med Gabby, troligtvis parken i morgon och A-lags match med Gabby i alla fall på söndag..
Gårdagen blev en okej daghöjdpunkten i skolan måste varit step upen, fattar inte hur jag kan ha så dålig taktkänsla... :P Var skit trött när jag kom hem från skolan och orkade inte göra något alls, fixade i alla fall så jag ska kunna skicka in telefonen snart.. På kvällen var det box med Sandra; träningsvärk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0