Tillbaka

För cirka 15 minuter sedan blev min APU raport färdig, projektarbetet i engelska c skickades i väg i fredags och nu kan jag tillslut återuppta mitt liv.

Det har hänt en hel del sedan sist jag skrev, för en månad sedan, trots att de senaste veckorna spenderats framför datorn. Ni ska nu få en ganska fåordig redogörelse för den senaste månaden i Annas liv:
Parken x2, två ganska trevliga kvällar dock för lite folk första gången och för mycket andra..
Evelina har fyllt 20 vilket har firats, även hälsat på i Halmstad till sist..
Anna och Mikael har fått en bebis..
Jag har haft mitt sista jullov innan jag blir lärare.
Hunnit med två lite större shoppingrundor.
Sovit länge på mornarna.
Firat jul på äkta SvenssonSvensson vis, i många dagar med hela släkten..
Ridit litegrann.
Nyår firades hemma hos Ester och Mac med deras vänner på ett bra sätt.
Har jobbat en hel dag..
Umgåtts med klasskompisarna både framför tvn, på fest och på is..
Har klippt mig.
Bland annat pusslat och tittat på galenskaparna på Gustavsberg..
Varit i kyrkan på både julfest och gudstjänst..
Idag var Ester, Marcus, Adelina och jag i Skogsgärde och tittade på islandshästar åt dem.

Som sagt, en kort redogörelse för vad jag gjort den tiden som blivit över under lovet och strax innan, imorgon börjar skolan, sista terminen på gymnasiet, hur skönt som helst! Så sugen på att ta studenten nu, måste bara ordna med framtiden lite också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0