An other day just the same

Vaknade vid sju, borjade for en gangs skull dagen med en postitiv liten pojke som inte alls gnellde over att behova stiga upp.. Men bara lugn, sa fort han om ur duschen borjade det. Fatta vad trott jag er pa att det alltid er nat fel hur jag en gor.. Och pa att aldrig nagonsin kunna komma bort fran jobbet, han er ju her hela tiden.. Sen Robson lemnades i skolan har jag haft en soft dag som de flesta andra her, solat, lest, tittat pa tv, skrivit klart replikerna till musikalen (kenns bara sa konstigt att jag inte ska va der och genomfora den), ska ut och ga en promenad snart i vermen med innan det er dags att hemta honom i skolan. Ser verkligen fram emot en eftermiddag med brak om lexor, tv tittande, leggdags, tandborstning, middag och sa vidare..

Hoppas allt er bra der hemma, onskar att jag vore der..

Kommentarer
Postat av: Ulrica & Larz

Har du skaffat skype ännu? Isf vilket användarnamn?

2009-07-04 @ 21:57:58
Postat av: Anna

Har ingen egen dator an, men ska fa bara Mike hittar losenordet.. Da kommer skype med :)

2009-07-06 @ 16:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0