List

Snodde Eve, Cizzi och Ulles lista dá jag är ganska uttrákad utan min lilla pojk, räknar inte med att du är uttrákad nog att läsa den dock :P


Smeknamn: Pá Anna? Kom igen! Gabby kallade mig dock Annis under en period, Ade brukar köra pá Anus (inte uppskattat!) och Robson frágade för nán dag sen om han kunde kalla mig Anne, jag sade nej..

Låt du sörjer till när du är ledsen? Nágot som páminner mig om det jag är ledsen over.. Gärna Backstreet Boys..

Beroende av: Kaffe och datorn mer och mer.

Vad tror folk om dig? Ofta fel saker, blir ofta missbedömd av människor som inte känner mig sá bra.

Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är snäll, omtänksam, smart eller söt är kanske de vanligaste.

Vad säger du för att imponera på någon? Just nu räcker det med "Hi I'm from Sweeden" haha 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Gick inte sá bra :/ ha det!

Var bor du? 2 Uffcott Close, Lower Earley, Reading

Trivs du där? Längtar hem varje dag!

Äger du några Converse? Ja, ett par jättefina grá/rosa som jag ángrar att jag inte tog med hit :/

Sprit, cider, vin eller öl? Cider

Brukar du bli för full? Njae

Vad har du för mobiloperatör? 3UK

Är du allergisk mot något? Gräs och nickel
Hur svarar du i mobilen? Hello/Hallá

Vem ringde du senast? Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefon? Försökte trösta mig när jag gnällde over hur mycket England suger och att jag vill hem..

Antal timmar sömn i natt: Nio-tio

Sov du ensam? Jope

Brukar du komma i tid? Ja

När mår du bra? När jag har människor som betyder mycket runt mig..

När mår du mindre bra? När jag känner mig ensam..

När blev du fotad senast? I fredags, en miljon gánger av Stephanie One pose only Kullen :P

Hur känner du dig nu? Har trákigt och lángtar hem.. Besviken?

Vanligaste färg på dina kläder? Mycket vitt i garderoben..

Vad tycker du om fötter? Yach! Men smá, rena fötter är okej (typ mina)

Vad saknar du? Allting där hemma

Hade du en bra kväll igår? Okej. Trött efter tágresa, ensam hemma och tittade pá tv..

Favoritdryck på morgonen? Kaffe

Rakar du benen? Ja

När brukar du oftast gå och lägga dig? Runt 10

Är du blyg? Ganska, är nog ganska svár att lära känna även om jag kan vara trevlig och utátriktad första gángen man träffar mig..

Sysslar du med någon idrott? Inte nu.. Hemma rider jag och boxas med Sandrow :)

Vill du hellre ha mejl än brev? Spelar ingen roll, innehállet som räknas.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag tror att man kan falla för nágon vid första ögonkastet som sedan visar sig vara rätt..

Har du spytt offentligt? Inte sen jag var bebis..

Är du nöjd med ditt liv? Oj. Var nog mer nöjd med mitt liv därhemma än jag förstod.. Nu är jag nöjd med att jag tagit en sáhär stor risk men jag är inte nöjd med resultatet än i alla fall..

Är du bortskämd? Har föräldrar som gör allt för min skull men inte materiellt..

Vad gör du i morgon? Kanske avskedsmiddag för Lea med de andra tjejerna.

Vad är det värsta du vet? Människor som behandlar andra illa..

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Fár £70 i veckan sá  det är inte svárt att göra av med en del.. Máste snart börja spara lite.

Vad längtar du till? Hem!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Hemma i Sverige finns ett litet antal som betyder enormt mycket.

Vad är det finaste du fått? Mina hästar (alla tre) är helt klart i topp pá den listan! All uppvaktning pá min studentdag betydde ocksá jättemycket.

En speciell dag du minns? Gár inte att plocka ut en pá det visit, finns sá mánga báde positive och negative..

Hur gammal är du? 19

Du samlar på? Inget särskilt

Vem ringer du när du är arg/ledsen? Här I England blir det mánga samtal hem.. Annars är det nog oftast |Ester eller Adelina..

Gillar du golf? Om nägon frágat mig pá hál fyra pá midsommarafton hade man fátt en klubba hárt i huvudet men eftersom den rundan var klubbans fel sá tycker jag nog att golf är helt okej.

Vilken tid gick du upp idag? Nio

Har du sovit i din egen säng inatt? Beror pá hur man ser det..

Har du strumpor på dig nu? Ja

Är det okej att gråta? Klart man gráter när man är ledsen..

När grät du senast? Gráter varje dag av hemlängtan..

Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara dem tills jag vet vad jag skulle vilja göra med dem.. Köpa flygbiljetter hit till alla mina vänner.

Bär du glasögon eller linser? Nope, trots mánga forsook sa optikern nej..

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nope, snygga kläder däremot

När går du upp ur sängen en helgmorgon? Senare här än hemma, typ elva.

Har du piercing? Bara öronen. Saknar den i näsan ibland, den var fin.

Vill du gifta dig? Aa

Vill du ha barn? Aa

Solar du ofta? Sáfort det är sol ute.
Är du bra på att laga mat? Robson brukar saga det de dagar jag gár med pá att göra super nudles, litar inte pá hans omdöme.

Är du flygrädd? Inte alls. Pá väg hit var det en del turbulens och folk blev helt oroliga, men Anna var stencool. Konstigt för jag är ganska höjdrädd..

Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten

Vilken är din favoritglass? Solero Berries (avnjuts helst pá bänken vid fältet pá väg hem frán ASDA.) Annars är italiensk glass den bästa!

Tror du på ett liv efter döden? Ja

Tycker du om sushi? Har aldrig smakat (genererade i en skeptisk blick frán robson som uppenbarligen älskar rá fisk)

Vad äter du helst när du ser på film? Popcorn

Bor dina föräldrar tillsammans? Ja

Har du tandläkarskräck? Bara för den hemska tanten pá ortodontonikkliniken i Vmo.

Är du morgon- eller kvällsmänniska? Dagmänniska

Vilken ögonfärg har du? Gráa

Har du någon gång gråtit dig till sömns? Ja

Biter du på naglarna? Nej

Hur ofta tränar/motionerar du? Alla förmiddagar när Robson är i skolan, pá lovet tvingar jag honom att gá promenader med mig.

Senaste låt du hörde? Will you ba around, Platinum Weird

Senaste film du såg? Den om en man som berättar sagor som blir verkliga..


Sex saker du gjort idag

  1. etit frukost
  2. duschat
  3. suttit vid datorn
  4. tittat pá oc (skitbra, början av säsong ett)
  5. kollat language school
  6. städat köket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0