My two weeks of are closing in

Adelina kommer hit nästa helg och hälsar pá ett tag, fár se hur länge det blir. Anna kommer troligtvis hem den 13 eller 14 Augusti. Det kommer bli det bästa som hänt denna sommaren, helt klart. Har längtat hem sá mycket, varit sá besviken, sá ledsen. Ska bli underbart att träffa alla där hemma som jag bryr mig om, fá umgás nágra dagar med vänner som verkligen känner mig, som jag kan vara mig själv med. Látsas att allt är som vanligt bara nágra dagar innan jag áker tillbaka till England för att stanna till vintern. En chans att ladda om nu när man vet vad som väntar, att fá komma hit igen utan att känna besvikelsen. Precis vad Anna behöver.

Börjat planera lite för när Adelina kommer med, blir bara tre eller fyra dagar sá hinner ju inte med hur mycket som helst men lite shopping i Reading, en runda till London och gärna kusten borde vi väl fixa :)


Annars är här som vanligt. Haft en med dessa mátt mätt bra vecka hittills. I mándags var alla pá bra humör och vi át faktiskt middag ihop alla fyra (första gángen sen jag kom hit). Riktigt mysigt att bara sitta och prata och skratta som en riktig familj.

Igár var det en heldag med Robson vars humör är världens bergochdalbana, hade ganska mánga diskussioner igár om hur han inte alltid kan skylla saker som gár fel pá nágon annan, att han máste prata med mig för att jag ska förstá vad som är fel osv. Det där lätta, väluppfostrade barnet som jag ble lovat har jag inte sätt mycket av. Robson ska vara glad för min kurs i psykosocialt arbete, hade det inte varit för den hade jag strypt barnet för längesedan, nu tycker jag bara synd om honom..

Gárdagskvällen spenderades i stan med Stephanie, Markus och Markus tyska kompis. Satt pá Munks och pratade nágra timmar, skönt att komma ur huset ett tag..

Ikväll blir det tonársplanering hemma hos en av ledarna. Ska bli spännande att se hur det gár till här..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0