Onsdag

Regnet öser ner utanför sá jag har en mysdag i mjukisbyxor och raggsockar, England är kallt! Robsons sista dag i skolan denna terminen, sen ska vi ha sommarlov. Ser faktiskt fram emot detta, han har varit supergo senaste dagarna :)

Är I stort sett ledig nästa vecka eftersom skitungen ska till sin farmor (jag ska ocksá fá áka dit senare i sommar, kommer bli toppen eftersom hon bor pá en stor gárd i Wales och har lovat att visa mig the english countryside). Fár se vad jag ska hitta pá dá, försöker fá tag pá Nina, den förra au pairen för att fá mailadresser osv till de andra au pairerna som bor här omkring. Om vädret är fint blir det kanske lite utflykter ocksá, Mike föreslog Oxford, hade varit roligt att se en riktigt gammal och känd Engelsk stad, inte bara Reading..


Lägger upp lite bilder med pá hur här ser ut hemma pä uffcott close.. Datorn e seg sá det blir inte mer just nu..


        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0