Robson is back

Robson kom hem igár frán sin farmor varit där i mer än en vecka. Det var kul och träffa honom igen och han hade massa saker att berätta, tur Anna är där dá när man inte har föräldrar som har/tar sig tid för en.. Ganska skönt att allt är tillbaka till det normala ett tag nu, man vet vad man ska göra pá dagarna i alla fall. Spelat monopol i flera timmar tills han var skyldig mig £2000 och jag inte orkade mer, tjurade en stund (undrar var han lärt sig det?) och just nu är skitungen med sin pappa och farmor för att köpa en guldfisk, hans senaste ide, fár väl se om de har med sig nágon hem.


Var ute igár för att säga hejdá till Vania som áker imorgon, känns lite konstigt att alla áker med detsamma jag lärt känna dem.. Var i alla fall jag, Stephanie, Vania och Markus som satt pá the munk ett tag och pratade och hade det trevligt. Kanske ska ut ikväll med om inte Stephanie máste jobba. Självklart är ju min senaste kompis Markus ocksá tysk, känner mig helt omringad av dem framförallt när Vania áker, kommer väl vara tvungen att prata tyska hela tiden nu..


I onsdags var jag pá tonár här i Lower Early, blev inbjuden i söndags när jag var pá gudstjänst och eftersom jag var ledig sá passade jag pá att kolla läget. Avslutningsfest med Hawaii tema var pá programmet och det blev en trevlig kväll med lekar, paraplydrinkar och nya bekantskaper. Allt var förvánandsvärt likt hur vi gör hemma, kanske kommer hem med en del nya ideer. Jätteglad att det var kul pá deras tonár med, den kyrkan är typ det stället där jag kännt mig mest välkommen och hemma sen jag kom till Reading. Tjejerna är ju toppen men kanske inte den typen av personer jag skulle umgás med hemma. Skönt med báda delarna kanske..


Thats it from Reading today..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0