The weekend is starting

Fredag = städdag pá uffcott close. Spenderade knappt tvá timmar i morse med att städa huset. Pá morgonen precis som Idha bett mig, hon fár väl skylla sig själv att hon är hemma och suckar när jag sätter pá dammsugaren eller är i vägen i köket..

Efter min stadning skulle jag ut och springa en runda tänkte jag. Här finns ett ganska stort problem för skogsmullen Anna som när hon gick med pá att flytta hit var lovad en skog precis runt knuten. Sure att här finns en del träd men skulle inte kalla det skog. Har dock varit ute och sprungit i den lite, tyvärr tar det mindre än 10 minuter att springa runt hela skogen sá man fár springa nágra varv.. Men igár när jag var ute och gick ság jag en kille som sprang en runda jag aldrig tänkt pá = Anna behöver inte bli yr i huvudet längre :) Tyvärr började det regna halvvägs sá jag tänkte vänta ut det under en stor ek jag hittade den började dock läcka efter en liten stund sá det var bara att springa hem i regnet sá fort det gick och bli blöt helt enkelt.. Bästa här var helt klart faktumet att det inte fanns nágot varmvatten kvar till mig att duscha i eftersom alla visst började sent idag :( Snabbdusch i kallvatten och fort pá med myskläder för att göra lunch hamburare/sandwich som blev förvánandsvärt god och sen en stund framför tvn.. Resten av eftermiddagen spenderas nog ocksá pá ett lungt sätt sá fár vi se om det blir en runda in till stan ikväll, pratades om det igár när vi träffades.

Var ju ute med tjejerna igárkväll. Blev ingen middag (borde varit svinhungrig men konstigt nog inte) istället hängde vi pá Purple Turtle tillsammans med nágra killar frán Stephanies klass och deras kompisar bland annat en kille som inte pratade om nágot annat en Fredrik Ljungberg, jag försökte förklara att vi inte var bekanta och att jag hatar fotboll men han lyssnade inte pá det..

Egentligen skulle jag bara vilja vara hemma ikväll, titta pá tv och äta popcorn medans regnet öser ner utanför inte alls pá partajhumör samtidigt verkar det som att Mike och Idha är hemma ikväll och är ännu mindre sugen pá att vara här dá..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0