Wanna go home

Vill hem nu.

Typ sa jag skulle beskriva min situation for tillfellet.. Vet inte vad jag tenkte ner jag fick denher idiotiska iden.. Allt kommer sekert ordna sig, kenns bara inte sa just nu och jag angrar mig mer en jag har ord att beskriva..

England er inte som jag tenkt mig, det stinker. Bokstavligt talat, sopor everywhere..

I alla fall fatt en dator att lana nu sa jag inte kanner mig riktigt sa isolerad.. Ska snart gora en insats med replikerna i nesta ars musikal.. Oroa dig inte Estrus, som det ser ut nu kommer vi ha loads of time att ova pa deras agerande..

Hoppas allt er bra hemma och att allt er som vanligt om ett halvar ner jag kommer hem igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0