Minigolf

Känner att min uppdatering sackar lite. Tänkte berätta lite om en trip som jag och några av mina klasskompisar gjorde i måndags. Gabby hade kommit på idén att spela minigolf. Vi diskuterade var och hur mycket banan vid stationen i Anderstorp än lockade blev det campingen i Värnamo. Jag började sådär emn i halvlek ledde jag stort. De resterande nio hålen är bara en dimma av otroligt många slag och det slutade med att jag var nästan lika dålig som Gabby. Vi bestämde att vi skulle dränka våra sorger, eller i Linas fall fira segern, på McDonalds där vi också träffade Bea och hennes syster. Blev även en liten glass på väg hem till Emma där vi avslutade kvällen med att titta på film från karnelevalen. Sen bar det av hem med Lina, efter många kramar och hejdå. Kan fortfarande inte fatta att jag inte kommer träffa dem mer innan jag åker.
Kommer alltid att komma ihåg gymnasietiden som en toppentid, en av de bästa i mitt liv och det tack vare er, alla våra dagar i skolan, alla skratt, middagar, omvägar för att slippa möta vissa människor, alla skandaler, rädslan för oasen, alla ridturer, fikor, fester, ostädade toaletter, korkade uttalanden, myskvällar, idiotiska påhitt, allt ni varit för mig.
Jag hoppas att ni alla tjejer vet vad ni är för mig, att jag under tre år lyckats få er att förstå det, för ni har verkligen betytt jättemycket för mig och jag kommer alltid att komma ihåg er <3

Igår gick dagen till stor del åt till att packa. Hatar det av hela mitt hjärta! Idag har jag också hållt på med lite småfix, varit i Anderstorp och Gislaved en snabbis, packat, tvättat osv. Dessutom har jag varit hos tandläkaren. Inga hål denhär gången heller, 19 året gillt :P Planen för i morgon är att dagen i stort sett ska spenderas med Ester. Blir en ridtur på pållarna och sen bär det av dit på kvällen med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0