One week done loads to go

It's been one week and I have so forgotten how to speak swedish, just as Marcus predicted. NAT!

En vecka, en del av mig fattar inte att jag varit har sa lange, jag steg ju pa flyget i morse.. En annan kenner att jag varit har sa lenge jag kan minnas. Bada er dessutom splittrade i fragan huruvida det er dags att aka hem med det samma.

Familjen er toppen, verldens snellaste menniskor som gor allt for att jag ska ha det bra. Kunde inte haft det bettre ner det geller dem, verkligen! Vad jag saknar sa att det gor ont och tararna flodar over er alla mina venner hemma i sverige. Venner over huvudtaget faktiskt. Ganska ensamt her i detta konstiga land der jag inte kanner nagon och folk tror att jag er lite slow nar jag inte forstar vad de seger.. Saknar nagon att beretta om alla knasigheter Idha och Mike seger eller Robsons dumma pahitt. Er seker pa att allt kommer att ordna sig, framforallt ner jag borjar blugga i september men just nu kenner jag mig ganska liten och ensam.. Borjar nog forsta vad jag gett mig in pa och att det inte er sekert att jag hade akt om jag gjort sa fran borjan..

Tenker mycket pa alla der hemma.. Hoppas att jag kan ordna en dator snart sa jag inte kenner mig riktigt lika isolerad.. 
Hoppas att mitt nesta inlegg kan vara lite mer positivt ocksa.. 

Take care, miss u all <3 


Kommentarer
Postat av: Lorentzon

Åh Anna! Var inte ledsen! Jag finns kvar här när du förverkligat dina drömmar! <3

2009-06-27 @ 18:52:00
URL: http://lorentzon.blogg.se/
Postat av: Anonym

saknar dig aan <3

kaffebryggaren är laddad när du kommer hem!

2009-06-30 @ 01:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0