Sista ridturen

Är mycket sista just nu. Igår var jag i Gislaved för troligtvis sista gången innan jag åker. Träffade min faster för sista gången och min lilla Adelina med för den delen. Idag var jag och red för sista gången, fikade med familjen Malmborg för sista gången, handlade på Acenter och så vidare.

Blev i alla fall en trevlig ridtur trots lite regn. När Ester ringde och frågade om vi kunde rida lite tidigare för veterinären skulle komma med trodde jag att hon drev med mig men det regnade inte så farligt och vi hade det riktigt mysigt ute i skogen Ester, jag och hästarna. Kommer verkligen sakna pållarna jättemycket i England, kommer få sån abstinens.. Nu ska jag försöka packa så klart som möjligt utan den väskan som pappa har haft med till Irland. Ikväll blir det en runda till Ester och Mac, sista kvällen hos dem innan jag åker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0