Skolan igen

När jag gick in genom dörrarna i morse kunde jag inte riktigt bestämma mig om jag saknat skolan eller inte. Kom nog fram till att jag är ganska likgiltig. Jag längtar inte direkt efter att sluta eftersom det är så tryggt och skönt (och ibland otroligt kul) att komma hit varje dag. Samtidigt känner jag att det snart är dags för mitt vuxna liv att börja. Ska söka till högskolan nu så får vi se hur det blir till hösten..

Har ju fortfarande praktik, två veckor till, och dessa spenderas på Bureskolan hos Ester. Kommer nog bli den lättaste praktiken hittills, behöver inte känna att att man har en handledare som hela tiden går runt och granskar en, tycker Ester något så säger hon nog det :) hade första dagen igår och det var helt okej, första dagen är ju alltid sådär och jag är ju lite småsjuk men det kommer nog bli två bra veckor, trivs helt okej på Bureskolan, saknar dock de små barnen litegrann (när jag var i förskoleklassen saknade jag mellanstadiet så det är nog sån jag är..)
Var dessutom musikal och Uv i går. hade hemsk huvuvärk och musikalen känns sådär just nu, bara fem gånger kvar att öva :/ Avslutade kvällen med bönesamling som mest blev prat om det ena och det andra, trevligt faktiskt.

Annars ser jag fram emot en ganska kort skoldag, mår ju inte så bra så åkte mest in för att säga hej till alla jag saknat så jag åker nog hem ganska tidigt. Kvällen är oplanerad än så länge men det ska nog bli bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0