vår, kalas, hästar med mera..

Haft min första vecka med praktik på Bureskolan, hälften kvar alltså och det har känts bra så här långt. Var ute i skogen i går eftermiddag och det var hur härligt som helst!
Gårdagskvällen spenderades i kyrkan där vi hade barnkalas. Trots min misslyckade shopping (hade varken köpt marränger till marrängswishen eller smör till mackorna) så tror jag att vi alla hade en trevlig kväll, blev en hel del skratt i alla fall. Kan hända att de båda uttröttade tonårsledarna var fnittrigast av alla.. :P
Idag vaknade jag tidigt och var på ett riktigt bra humör så jag har redan hunnit både städa mitt rum och hälsat på hästarna i Kärrhult. Var ute och red en härlig runda i skogen tillsammans med Adelina, hur underbart som helst i vårvädret :)
Ikväll bär det av till Gnosjö för att fira Emmas 19årsdag, hoppas på en trevlig kväll med tjejerna. :) 

Kommentarer
Postat av: Ester

Härligt att höra att pållarna för röra lite på sig, antar att Iris hovar mådde bra:)



Låter som du räknar ner praktiken:) Synd på mattelärare... men kanske tur, bli svenskalärare så kan vi bli kollegor istället:)





2009-03-21 @ 15:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0