Vårkänsla

Hade en helt okej dag igår. Eftermiddagen spenderades med Gabby i Gislaved och Anderstorp eftersom vädret var för fint för att åka hem, blev en kopp te på coffea  med mera och kvällen blev lugn.
Vi har en massa får hemma och nu har de fått lamm typ allihop och ett av dem är jätteliten så vi matar den med nappflaska, satt ute i ladugården mer än en halvtimma och myste med de små bebisarna. Synd bara att man luktar pyton när man vart där en stund.. :(

Haft andra dagen på APUn nu, en fjärdedel ju.. Var en helt okej dag men är väl ganska övertygad om att mattelärare inte är min grej.. Därmot skaffade jag inloggning till studera.nu igårkväll så någon form av lärarutbildning ska sökas inom kort..

Spenderat eftermiddagen med hästarna i Kärrhult. Red en liten runda på Athena, hur härligt som helst fast det hunit bli lite kyligt så sent på eftermiddagen. Hade verkligen saknat att rida under tiden jag var i Irland så det var mysigt att träffa hästarna igen. Finns inget som jag njuter av så som att vara själv ute i skogen med en liten pålle :) Dessutom hade Börjes kossor fått en liten kalv, skit söt och Anna älskar barn, alla barn :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0