happy birthday to u love

Idag är ingen vanlig dag för idag är det Adelinas födelsedag! Grattis älskade syster. Det väntar ett jättefint kort till dig frán mig när du kommer hem till Hällabäck. Ha en rolig helg nu och kalajsa pá bästa sätt <3

 

Fortfarande sjukling. Min kära Steffi ringde innan när jag höll pá och städade. Hon var pá asda och undrade om jag behövde nágon medecin. Vem behöver en mamma när man har en obsessive tysk som tar hand om en :P (I do, vill hem till min med detsamma!) Pratade med min far igár och den dumma gubben berättade att han hade drömt att han höll pá att dö och att jag var kvar i England sá han fick världens ángest över att jag inte var där hos honom. Nee gör ju inte alls min hemlängtan värre. Är sá otroligt trött pá att vara här nu. Trött pá allt tjafs, all städning, alla läxor, allt med detta dumma huset! Dessutom är Robson i trubbel nu, har brákat med en annan pojke ett tag och nu har hans mamma ringt rektorn. Gárkvällen var mánga arga samtal frán Mike och mycket grát frán Robson. Ingen rolig situation att vara mitt i..

 

Idag ska jag i alla fall till skolan vid tvá och titta pá Robsons skolpjäs. Jag älskar skolpjäser, söta barn som spelar teater är helt klart en av mina favorit saker att titta pá. Bara hoppas att Mike bestämmer sig för att följa med och är snäll mot Robson efterát..

 

Ikväll blir det kalajs för Suz som ocksá fyller ár idag. Har bakat chokladbollar till mina engelska vänner, hoppas de tycker om dem :) Annars blir det nog en ganska lugn helg med tanke pá hur jag már..

Kommentarer
Postat av: emma

aah vad kul! :D

vart har du varit au pair?

ja men maten ar verkligen helt sjuk.

eller iallafall allt godis och chipsatande, helt galet

2009-11-21 @ 20:36:31
URL: http://granisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0