a rather good time in england


Haft tvá bra dagar sedan sist. Min kära ven Steffi har fátt för sig att simning är trevlig träning, nágot jag alltid varit mycket tveksam till men báde igár och idag har vi spenderat en avsevärd del av dagen i Loddon Valleys lilla simbassäng, mycket bättre med 25 meters bassäng eftersom man fár vända hela tiden :) Men vilken träningsvärk, dels frán Idhas video som jag skratade át undertiden jag gjorde, Ha det var väl ingenting tänkte jag men igár kunde jag knappt gá, tji fick jag. Sen en dryg timmes simning pá det och ännu en idag, kommer vara ganska stela moves frán Annas sida imorgon när det troligtvis bär av in till London för att kalajsa. Inte varje dag man har en ven som fyller 22.

 

Hade en toppenkväll med Robson igár dessutom, hade skattjakt och bakade kladdkaka. Han kan verkligen vara en söt liten pojk bara han vill. Önskar bara att han kunde fá lov att vara okej och bli älskad för den han är, sá trött pá det engelska skolsystemet där resultat är det enda som räknas och föräldrar som inte har tid i kombination med alldeles för höga krav. Kämpar i evig motvind med värderingar som jag stár sá sjukt lángt ifrán..

 

Vill bara sluta med det faktum att jag har världens bästa mamma, hon är en av de mest intelligenta människor jag träffat och vet precis vad Anna behöver (om ändock inte alltid vill) höra.




You showed me
When I was young just how to grow
You showed me
Everything that I should know
You showed me
Just how to walk without your hands
'Cause mom you always were
The perfect fan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0