good morning

Morgon i England. Sista dagen innan en dryg veckas lov för RobbieRobson. Blandade känslor, skönt med lite sovmorgnar men ocksá ganska mycket mer jobb.

 

Haft det bra sedan sist. Igár blev det en runda till simhallen med Steff. Börjar tycka att det är ganska trevligt med lite simning, slightly jobbigt bara. Har dessutom fátt ont i ryggen sedan jag började, fár man träningsvärk i ryggen av att simma eller har jag gjort nágot annat? Kvällen och eftermiddagen spenderades med läxor, matlagning tillsammans med Robson (resulterade i en mycket god curry) och lite monopol (jippie). Hann även med ett litet samtal hem till min kära vän Emilia som har varit med om en fruktansvärd operation. Läste hennes blogg och kunde inte sluta skratta, Robson undrade vad som var sá roligt och jag förklarade att min kompis hade opererat ut visdomständerna och hade jätteont. Han tyckte att jag skulle ringa och tycka synd om henne men jag tyckte mest det var roligt att höra henne klaga. Robson har nu förstátt hur kallblodig jag faktiskt kan vara och tycker jätte synd om Emilia som har en sá skadeglad vän som jag. Kanske att han nu börjar tro pá mig när jag hotar med báde det ena och det andra för att fá honom att göra som jag vill :P Tycker dock riktigt synd om Milia den stackaren!

 

Dagens plan är en runda till stan för att träffa Steffi och Julia innan det alltsá är dags för höstlov :)

Kommentarer
Postat av: Lorentzon

Men hey, jag äter ju nu i alla fall! Innan jag vet ordet av kan jag säkert stänga munnen också! :)

2009-10-22 @ 19:43:35
URL: http://lorentzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0