Lack of heading

Usch, már fortfarande inte bra :( Helt seg i kroppen och ont i halsen. Var pá ASDA med Steffis innan och köpte lite medecin, hade hört av min tyska freundin att denna medecin skulle göra en helt utslagen men att man sen skulle má mycket bättre. Känner mig inte alls drogad dock, riktigt besviken. Fár väl se om jag már bättre i alla fall om en stund. Anledningen till att vi ákte till tant Asdas var att Anna behövde nya skor. Köpte ett par nicea svarta stövlar och sen át vi lunch pá Asdas cafe. Trevlig liten utflyckt. Annars har jag bara tagit det lugnt idag, tycker lite synd om mig själv. Máste snart gá och stryka Robsons skjortor som jag tvättade i morse med. Planen var att städa hans garderob idag men har verkligen ingen energi alls sá det kanske fár vänta tills imorgon, eller en annan dag.

 

Hade en riktigt härlig kväll igár. Regnet öste ner sá jag blev härligt blöt pá vägen att hämta upp Robson. Kommer hem helt dyngsur och byter om till torra kläder. Gár in pá Robsons rum för att packa upp hans väska och upptäcker att snorungen glömt sina läxor i skolan, trots att jag frágade om allt var med. Mike var hemma och bilen stod utanför dörren men tro inte att han lastar in sin skitunge i bilen och áker till skolan och hämtar grejerna. Nope, Anna och den för stunden inte alls vidare omtyckta pojken traskar tillbaka till skolan i regnet som om möjligt öser ner ännu mer nu och hämtar hans grejer. Jag ljuger inte när jag säger att jag varken var vidare torr eller glad. Och som grädde pá moset mötte vi en Range Rover som uppenbarligen inte tyckte att det räckte med duschen jag tog pá morgonen. Väl hemma var det härliga diskussioner som vanligt om middag, läxor, bedtime med mera. Sádana dagar vill man bara hem, helst med detsamma!

 

Snart helg i alla fall, hoppas jag már bättre dá. Planen än sá länge är Pub pá fredag och Windsor pá söndag fár se var mer det bjuds pá :)

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0