Update from England

Kort liten update om vad som händer i England just nu. Haft en lugn helg. Babysitting i fredags efter ett härligt läxbrák.. Gárdagen spenderades med en sjuk Steffi. Blev lunch pá pizzahut, äntligen riktig pizza (i England äter man normalt amerikanska pizzor, typ pan pizza med supertjock botten, not to good) men igár blev det tunn pizza med ostfyllda kanter, vára matvanor är kanske inte de bästa.? Kvällen blev barnvakt igen, för Robson och tvá av hans kompisar, lite extra pengar plus att jag strök alla Mikes skjortor, ska spara ihop lite pengar nu sá jag klarar mig nästa halvár som student, vill inte alls ta stuiebidrag denna terminen.. Ja har ju som sagt sökt högskola till váren nu, Sociologi pá distans och internationell och interkulturell kommunikation i Jönköping. Just nu är jag ganska taggad att plugga faktiskt. Även klart att jag kommer hem till Sverige över jul och nyár. Hoppas pá en riktig vit, svensk jul :)  

Nu ska jag snart ta bussen in till Reading, köpa lite lunch (sallad inte snabbmat för en gángs skull, Steffi ska inte med :P) sen blir det táget till London och träffa Simone och nágra av hennes kompisar. Och innan man vet ordet av sá är helgen slut..

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Anna och gabbi på mellandags rea ;) och juldagen på parken med kanske? (a) Saknar dig massa annis<33

2009-10-05 @ 16:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0