Wednesday

Jaha, läget i England just nu dá.. Helt okej. Solen skiner och har en väldigt stökig garderob som väntar i Robsons rum, underhállen resten av eftermiddagen alltsá. Har haft en bra vecka sáhär lángt. Mándag var städning som vanligt och sen blev det en joggingrunda med Stephanie, már nästan bra igen nu :) Gárdagen spenderades i stan, ganska lustigt dá málet med denna trip var att hitta nágon form av present till Steff som fyller ár pá lördag. Bra planerat tänkte jag att áka in till stan dá hon ändá skulle till skolan. Tjii fick jag, lagom till jag skulle lämna huset och bara skulle kolla Facebook först ser jag att hon skrivit att hon struntar i skolan och undrar om jag vill springa en runda. Nyduschad och pá väg som jag var drog jag till med att jag hade ont i halsen. Steffi tyckte jättesynd om mig och jag gav mig av kort efter detta. Gissa vem jag möter pá väg till bussen om inte Steffi. Kändes inte alls som att jag försökte dumpa henne och áka själv. Haha fár förklara pá lördag.. Blev lite shopping igár dá alltsá, nya skor, innetofflor, en skjorta och lite böcker och dvd filmer, máste ju underhálla sig sá gott man kan. :) Idag har jag testat en av Idhas ganska stora samling av träningsdvder, ganska mycket koreografi (inte annas grej) men förhoppningsvis kommer styrkeinslagen kännas i morgon i alla fall.

 

Just nu när höstvärdret är underbart, solen varm och luften klar önskar man verkligen att man vore hemma i Hällabäck. Skulle ge en hel del för att fátt spendera denna vecka hemma i skogen med Pappa och alla andra, springa efter lite älgar. Men men fár istället njuta av hösten i en Engelsk stad. Och Readings fulhet fungerar bättre i grátt än Hällabäcks natur.

Nähä nu väntar garderobsstädning innan det är dags att hämta Robson vid fyra.

Kommentarer
Postat av: Joacim

Kan ju lova att solen här är inte varm. Har kommit lite snö (ytterst lite som försvann direkt). ;)

2009-10-14 @ 16:50:22
URL: http://joacimlindvall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0