Awful updating

Ber áterigen om ursäkt för den mycket knappa uppdateringen den senaste tiden. Beror inte pá för mycket att göra, snarare för mycket att tänka pá.. Hade en okej helg i alla fall. Blev en runda till en mycket mysig pub med ledarna frán kyrkan med flera i fredags, en trevlig kväll med trevliga människor. Lördagen spenderades med Steffi och Markus och pá söndagen blev det Legoland med Steffis hostfamily. En mycket trevlig liten trip, Anna älskar Legoland (även om hon tyvärr máste erkänna att det är nágot som danskarna faktiskt gör bäst). Tycker verkligen om Steffis familj med, känns som att jag efter en dag med Paul känner honom bra mycket bättre än vad jag lärt känna Mike de senaste tre mánaderna. Har fortfarande inte en känsla av att jag hör hemma här hos dem..
Just nu sitter jag i alla fall och lyssnar pá musik och jobbar pá att fá i väg en anmälan till högskolan. Tror att jag bestämt mig nu för att det minst dáliga alternativet till váren blir att plugga sociologi och internationell komunikation hemma i Sverige. Men vi fár se, är ju som sagt inte jättepepp pá att komma hem heller, känns inte som att det finns sá mycket kvar att komma hem till längre.

Beecake, Lost direction
There must be more to life
There must be more to try
I'm running, yes, I'm running
But I've lost direction


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Jag finns iaf kvar hemma.. dock vill jag bort men har inget att åka till :/

2009-09-29 @ 20:41:56
Postat av: Ulrica

Vi i kyrkan finns kvar och väntar...

2009-09-29 @ 21:49:45
Postat av: Tiger "Trä" Davidsson

Jag väntar.. får ju i brist på dig bita Ester och Marcus i fötterna.



Iris och Athena väntar visst också de saknar dina långa ridturer, vad det nu är för mening med sånna när man kan ligga och sova.



Ester och Marcus påstår att de väntar med, men inte en chans att de väntar lika mycket som jag...



Musikalbarnen väntar också, hon måste ju iaf se när vi visar upp den, säger dom visst... vad dom nu menar med det, jag har inte sett något.

2009-10-01 @ 16:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0