Seems to be a nice day today

Solen skiner. Robson kom iväg till skolan utan större problem. Ska in till stan vid 11 och träffa Simone. Mikes mamma kommer hit i eftermiddag och hälsar pá ett tag. Robson har fotbollsträning (alltsá behöver jag inte ha hand om honom hela kvällen). Mike är pá toppen humör efter att ha landat tre stora kontrakt igár.

Kan bli en riktigt trevlig dag här i England alltsá.

 

Gárdagen var fylld av fotboll. Först Robsons skola som spelade mot nágon annan. Ákte pá en liten Roadtrip Mike och jag till ett samhälle utanför Newbury. Hur mysigt och fint som helst, áterigen slás jag av hur England kan vara. Ingen höjdarmatch dock, de var inte direkt duktiga pojkarna och det pápekar deras föräldrar mycket gärna. När Robson sen kom hem var det hundra procent gnäll över hans dáliga lag fram till läggdags. Hade varit sá underbart att nágonsin fá höra nágot positivt komma frán honom. Har ocksá väldigt svárt för när man som vuxen tycker det är okej att säga till nio áriga pojkar att de är kassa. Helt annan mentalitet än hemma.

Kvällen avslutades sen framför tvn med Mike och Robson, Vmkval mellan England och Kroatien. Ganska mycket mál sá Anna var nöjd, kan dock inte pástá att jag ság hela matchen. Imponerade faktiskt lite pá Mike dessutom att jag kunde sá mycket om Englands landslag och spelarna. (Hade inte haft en aning om  vem Gerrard var om han inte nyss varit pá tv misstänkt för misshandel men visst har jag koll pá fotboll :P)

 

Nu ska jag försöka göra det bästa av dagen, hinner inte sitta mer vid datorn..

Even Lower Earley has its good days :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0