1958

Min älskade far fyllde ju som sagt år idag. Han är nu mer 52 år gammal. Tänkte jag skulle dela med mig av några andra 52 åringar som betytt mycket för mig..





Min pappa, min största idol under mina tidigare levnadsår. Idag något mindre glorifierad men helt klart djupare relation till min far :) 

   
  

Viggo Mortensen, min favoritdansk. Var småjobbigt när jag insåg att min största kändiscrush var lika gammal som min far. Är trots det fortfarande rejält förälskad, lite mer i Aragorn än Viggo men honom med.. 


     

Ellen Degeneres, vi brukar äta lunch ihop när jag är arbetslös. Min favorittalkshowvärd helt klart :) 


      

Madonna, intressant kvinna. Kan inte påstå att jag är ett stort fan av hennes musik, stil eller annat men hon gillar också London. Och Jesus.. 



  

 MJ, insåg hans potential strax innan han dog genom Robson och hans kompis Jordan som nog gör de bästa MJmoves jag sett hittills i alla fall.    

 

  

Andie MacDowell, Fyra bröllop och en begravning. Lärde mig säga Fuck, bestämde att jag ville bo i London, ha en minicooper och att min vigselring ska vara en stor grön blomma. Även denna film som fick mig att inse att England och USA är två olika länder (tur det annars kanske jag hamnat i Texas och inte Berkshire..)


Tycker nog att far hållt sig ganska fräsh i jämförelse med Madonnas äckelarmar och MJs sönderfallande näsa (innan han dog av en OD). Att Andie är snyggare får man väl tacka Loreal för medan Viggo och Ellen uppenbarligen har supergener :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0