Another unsuspected sunday afternoon

Grillpremiären igår gick bra. Anna fick äran att tända grillen och inget eldades upp. Det dracks dessutom inget starkare än Fanta så allt gick lugnt till. Kvällen avslutades med Millenium. Pappa åkte tacksamt och hämtade lillebror och hans kompis mitt i, inser vilken mes han är ;)

Hemtentan är nog klar, känns inte så men uttömt all kurslitteratur och istort sett sidantalet så det får nog va så här. Inte inlämning förren tisdag, säger som en viss Erik- träning ger färdighet och talang ger ledighet. Ledigheten idag och imorgon ska användas till att städa rummet, fundera på uppstsämne och fixa inför framtiden, inte omöjligt att man snart blir utskickad i trädgården för att göra av med lite sorkhögar. När jag var liten trodde jag förresten att de bruna jordhögarna var djur som kallades sorkar, tog ett tag innan jag insåg att en sork är ett litet brunt djur som katterna gillar att släpa in i huset halvdöda..

Alltså ingen jätteoförväntad söndag. Snarare lite halvtrist..


Kommentarer
Postat av: erik

klokt..du lär av den bäste :)

2010-04-25 @ 16:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0