My crazy weekends

Tonår igårkväll. Som så ofta förr hade Anna inte fått riktig information om läget och var den enda som trodde att det var maskerad, tur Anna börjar bli vuxen annars hade hon nog gråtit en skvätt över att vara utanför..

Denna dag består av tentaplugg. Kunde varit riktigt crazy och åkt till marknaden i Burseryd och köpt brända mandlar men hade ingen som ville följa med så nu sitter jag här vid datorn med alla böcker och tittar på tvshop. Craaazy!

Ikväll ska jag grilla med mina föräldrar. Känns som att det mest spännande som kan hända är om pappa eldar upp en grillvante. Eller möjligtvis om någon får i sig för mycket galenemuvin igen..  

Får se om jag fixar denna helg med detta höga tempo, hör ni inte av mig på ett tag har jag nog somnat av tristess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0