Påskfest

Igår var jag hos Min massagegubbe en stund på förmiddagen. Förstör ju resten av dagen, först somnade jag nästan där (han pratade med största sannolikhet med sig själv när jag slutade svara) sen har man ju ont i kroppen en evighet efteråt. Men skönt är det :)
I gislaved blev det även lite matshopping och en runda till Rusta.

Min dator har blivit sjuk och ligger just nu i koma. Någon som är bra på återupplivning kan gärna få prata med honom..

På kvällen blev det påskfest i kyrkan. Hade planerat gärnet och hållt temat till tusen. Det kom en tonåring. Men fick hjälp av Nilla och Cizzi att få ihop två lag och sen gick det bra trots allt. Börjes utklädning var värst, oklar vem som var bäst..

Nu ska jag en runda till Kärrhult och rida Thena och pyssla lite med Hamburgaren. Var mer pepp för någon timma sen när jag steg upp och himmlen var klarblå men vi kör ändå :)
Ikväll blir det bio i Jönköping med Gabby.




Var hos farmor och lånade påskägg. Hon gillade min nya tröja. Jag förklarade snällt att det var ett ägg..


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Jag är riktigt nöjd med vår planering som verkligen höll påsktema genom allt. Synd om de stackars tonåringarna som missade denna superkväll =)



Vad är det för bio ni ska gå på?

2010-04-10 @ 20:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0