Produktivitet

Var ju ganska ambitiös i går. På eftermiddagen blev det också en runda i skogen med Ester och hästarna. Roligt att rida igen efter så lång tid, ska bli kul när vi kommer i form med både djuren och jag :) Hade planerat att longera Happy Meal med men det ville han inte så vi övade på att gå fot och stå still istället. Lagom ansträgning för den lilla pälsbollen.

På kvällen skickade jag ansökan om högskola. Ska lära mig franska och sen blev det två socionomutbildningar ifall jag ångrar mig om Leeds och lite annat som kunde va kul att lära sig..

Idag har jag än så länge hunnit springa en runda, sy ett ägg (som jag visst inte behöver) och funderat på  hur jag ska få ihop veckans uppgift. Resten av dagen ska det planeras andakt för i morgon, göra klart sociologin och pyssla lite här hemma :)




Om Happy är den minsta häst jag haft hand om så är Artemiss i alla fall den största men minst lika knasig. Bilden tagen en eftermiddag 06 då vi hopptränat med hinder en bra bit högre än pälsbollen, kan ibland sakna att rida på en "riktig" häst..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0