Or I could love u, if I try, I could. And left to my own devices, I probably would

Idag är det tonårsstart! En av höjdpunkterna med hösten, Anna har en anledning att inte växa upp. Var och handlade inför detta idag. Glömde såklart smöret, förstår inte varför mitt närminne är så uselt. Försöker även få ihop en andakt, ligger typ fem olika versioner av bibeln här och none makes any sence.. Får väl se om jag får ihop något, är ju ganska bra på att prata i alla fall..

Igår var jag och några av mina bästa vänner från gymnasiet på Bambu. Det var spännande. En sådan kväll blir man förundrad över hur lite man kan mogna mellan 16 och 20. Men roligt hade vi i alla fall. Testade sushi, ingen höjdare (fick därefter ett oroligt samtal frånmin roommate i Stockholm med löfte om att bli bjuden på riktig sushi när jag hade vägarna förbi), glassmaskinen svämmade över och ingen var mer förvånad än oss över att det inte var vårat fel, Alexandra geggade såklart ihop mat till oigenkänlighet (kan vara det jag saknat mest med henne, all denna matlek), vi tog lyckokakor som Anna fick översätta och pratade som vanligt på både in och utandning. Roligt att uppdatera sig lite i alla fall.

I morgon ska jag och min far åka till min faster och farbror på västkusten och segla. Kommer bli jättebra, vädret verkar sådär och jag är typ skiträdd för vatten men annars så.. En chans att använda mina seglarskor och alla randiga tröjor jag har i alla fall. Får se det positivt. Måste packa dock och det är ju inte det roligaste också åker vi klockan sex i morgon, way early!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0