Saturday

Jobbade natt i går. Var mycket nära att kasta något hårt i väggen vid sjutiden när grannarna under oss verkade köra igång fredagens fest, som tur var för dem höll det inte igång mer än en kvart. Finns få saker jag tycker sämre om än folk som roar sig när jag är tvungen att jobba och egentligen vill vara någon helt annanstans.. Fick i alla fall sova den här gången, ingen som väckte mig för kortspel en enda gång.. Var ändå helt slut och sov lite till när jag kom hem. Kan ju knappt minnas sist jag sov tillräkligt..

Idag blir en riktig mellandag som det känns just nu, jobbade ju lite i morse annars bara tvättat och softat idag. Försöker bestämma om det är bra att jag får vara för mig själv en dag och faktiskt försöka få lite ordning på allt som snurrar i huvudet eller om det kanske är direkt farligt..
Tre dagar kvar nu. Sen spelar det ingen roll längre. Sen kan jag lika gärna vara i Leeds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0