Semester

Har en bra semester.

Var på Liseberg igår, trots lite missöden och det faktum att inget längre ger dom kickar Anna är ute efter var det en mycket bra dag med mina trevliga vänner.

Idag var jag i jönköping med Gabby och köpte hatt till Lina och Thereses 20 års fest på lördag. Gabrielle kommer för alltid vara min BFbästis, tycker enormt mycket om dig!

Jag hade ju allting så himla bra uträknat, visste vad jag ville, vad jag skulle göra härnäst. Fanns ingen att ta hänsyn till, ingen som jag brydde mig om. Jag ville inte det här, jag gjorde allt jag kunde för att att slippa och ändå känner jag nu så här. Jag borde vara glad nu, mindre än två månader innan min drömflytt. Istället kan jag inte sluta tänka på hur lång tid det är kvar till december och att det inte är jag utan någon annan som borde längta dit. Vet vad jag vill men har svårt att se ifall konsekvenserna är värda det. Önskar just nu att denna veckan går fortare än någon annan i hela mitt liv och att den sjuttonde augusti aldrig kommer.

Känner inte alls att mitt liv är det mest orättvisa någonsin och att det nog är mest synd om mig i hela världen, därför tar vi nog en liten paus här, återkommer när det känns värt det igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0