To much time on my hands

Vill börja med att gratulera Jonah som haft turen att få Ulle och Larz som föräldrar, hade helt klart kunnat vara värre! Anna gillar att det blev en liten pojk, brukar bounda ganska bra med såna sen när deblir lite äldre..

Insåg i morse att jag var alldeles för effektiv igår och därför inte riktigt vet vad jag ska ta mig för denna dag.
Igår hann jag bland annat med ett kiropraktorbesök, handling åt mor och far, registrering till högskolan i dalarna (någon som fattat att jag ska läsa franska?), mottagning av CSNbesked (insåg att hela min augustilön kommer gå till studieavgiften eftersom jag bara får hälften utbetalat innan utbildningen ska vara betald, har jag någonsin nämnt att jag hatar brittiska system?), inskickning av inriktningsval till Leeds (ska läsa internationella relationer), diskat (min favorit sysselsättning i hushållet, diskar alla gånger bara jag slipper laga mat och har ett par möjliga sambos som gärna gör tvärtom), mockat, städat gästrumet som jag bor i och dessutom praktiserat lite hos Adelina, klappade mest små söta kalvar men gav dem lite mat och vatten med i alla fall, kände att jag bidrog stort!

Ni ser själva, finns typ inget kvar att göra idag (utom möjligtvis boka en flygbiljett till Manchester men det låtsas jag inte om, tänker att om jag aldrig bokar flyg kan jag ju inte åka dit..). Tänkte i alla fall planera lite för tonår i morgon och om regnet håller sig borta får Happan nog följa med på en liten promenad. Annars ska jag nog fortsätta med gårdagskvällens projekt att få lite kontakt med en båt i Adenviken (varför går det inte att svara på meddelanden på FB? Fattar de inte hur dyrt det är att smsa till Djibouti?) Det kan ju vara det största problemet med att inte ha fullt upp, man får en himla massa tid över att tänka.. Ikväll verkar det i alla fall som att det blir ett besök på Bambu, kan ju bli nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0