Friday outside London

seen everything there's to see - but its true that it never compares
to being at home - as long as you're not alone
Friday night in London, Bryan Adams (otippat?)

Ingen fredagskväll i London, däremot en lördag förmiddag. Madame Tussoues i morgon är planen. Ska träffa några av mina vänner från Hollywood. Har just nu en känsla dock av att hemma är var jag vill vara just nu. Kommer med största sannolikhet bli många nätter i London under resten av mitt liv i alla fall..

Igår blev det fotbollsträning för Robson. dåligt organiserat av Mike likamed stressad Anna som sen får spendera kvällen på en bänk på Readings University i kylan (inget mot vad ni har hemma men ändå) och sociologiplugg.
På tal om fotboll blev Leeds utslagna ur FAcupen av Tottenham, såg typ fem minuter av matchen och var sur i typ två. Ska bli en bättre suporter om jag faktiskt hamnar där uppe :P

Idag har jag städat huset, inte jättekul. Och färgat håret eftersom jag ahde världens gråaste utväxt, gjorde dock misstaget att välja en ljusare färg än den supermörka jag körde på sist alltså ahr jag fortfarande en centimeters utväxt fast i en brun/grå/röd färg nu. Får se hur det blir när det torkat annars blir det väl att köpa lite mörkare färg och göra om proceduren. (Hur ofta kan man färga utan att allt ramlar av, lite gör inget men vill inte se ut som jag har canser alternativt Brittan psykbryt?)

Annars är här lungt idag, Robson i skolan till klockan sex. Innebär plugg, tvätt, strykning och soft för Anna. Ska nog ordna sig :)


Bye bye mörka hår. See u soon bästa vän :)
Nyår 09/10 Fem minuter innan vi ligger i en skrattande hög på golvet..



Kommentarer
Postat av: Joacim

Du får bli en Manchester United-supporter Anna, det är rediga grejer det! ;)

2010-02-05 @ 15:46:37
Postat av: Anna

Tja. Fick veta idag att jag kommer in i Leeds så det lutar väl däråt.. Men de är ju i olika ligor så det ska nog inte bli ett stort problem, och Manchester är ju ganska nära min blivande hemstad :)

2010-02-05 @ 18:19:35
Postat av: Joacim

Grattis! :) Då får du guida mig i England när jag kommer över då! ;)

2010-02-05 @ 19:52:09
Postat av: Gabbi

Yees snart ses vi bästa anna :D Ser jag fram emot mycket! Japp nyår var mycket trevligt hos dig, får vi göra om tkr jag fast en vanlig fest ;)

Kul att du kom in på den där skolan. Grattis :)

2010-02-05 @ 22:27:38
URL: http://gabbsii.blogg,se
Postat av: Anna

Jocke, jag hör av mig om den norra delen av landet är obebolig, här nere i söder är det i alla fall så bra som det blir ;)

Jag med Gaab, det vore väl något va. Tack så mycket :)

2010-02-05 @ 22:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0