Plugg

Blev en ganska mysig kväll igår trots allt. Robson ville inte göra något särskillt alls utan vi beställde hem chinese och tittade på en film om en barnagent från CIA som kom till London. Efter det var Anna död efter att varit uppe och pluggat sedan klockan åtta och Robson var inte helt anti att gå och lägga sig i alla fall.

Spenderat dagen på mitt rum med att skriva hemtenta, riktig toppendag. Dessutom går det jättesegt.. Ska försöka få ihop lite till i kväll sen får resten vänta till i morgon.

Bara en vecka kvar i England nu, fortfarande svårt att greppa. Blir så blandade känslor hela tiden med. Trivs ju inte alls i familjen och på grund av det kan jag knappt bärga mig inför att få åka hem. Samtidigt trivs jag så bra i England. Känner verkligen att landet passar mig så mycket bättre än Sverige, är inte alls sugen på att bo där ett halvår nu. Dessutom är det så många härliga människor jag lärt känna här som jag verkligen kommer att sakna. Längtar till Leeds i alla fall.

Sista veckan är ju dessutom half term så det kan nog bli fullt upp. Mike ska va hemma i England i alla fall och jag kommer få en hel dag ledigt i alla fall, hoppas på många lediga kvällar med så man kan njuta av den sista tiden med vännerna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0