Saturday, bloody saturday

Tja här sitter jag med härliga mängder sociologi plugg. Precis pratat med mor och far i 45 minuter för att försöka förstå någonting av det jag läser. Blir så irriterad när jag har jättemånga hyperintelligenta tankar i huvudet men inte alls lyckas få ner dem på pappret. Undrar om mamma kan skicka en lapp och säga att jag redan vet allt så de lika väl kan ge mig ett vg bara för att..

Blir kanske inte bättre av att jag var ute igår med Steff, Ross och Adrian helt fullknarkad på värktabletter efter en dag med huvudvärk som vägrade ge med sig. Hade i alla fall riktigt roligt, så kul att träffa Stephanie igen. Märktes verkligen att något fattats här i Reading. Hade helt glömt bort hur det var att inte vara den mest instabila tjejen i gänget x) Blev bestämt att killarna ska komma förbi Leeds snart och hälsa på mig på sin roadtrip till Scotland. Jag frågade om jag fick följa med Ross sa såklart ja med detsamma (han gillar verkligen mig, tror inte det är ofta han träffar sociopatiska svenskar) men då fick han höra att han var en toffel. Tror dock jag har en chans med tanke på att majoriteten av dem ändå tycker om att vara med mig så jag är jättepepp på våran boys only skottska roadtrip till hösten.

Planen är att åka till London idag med familjen, ingen aning om när eller vad vi ska göra. Robson har försökt att pumpa mig på information hela veckan, som om någon skulle tala om vad som händer för mig, knappast. Ska i alla fall sitta barnvakt och plugga sociologi i London istället för Reading ikväll, omväxling förnöjer.

Nehe åter till sociologin..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0