Settled in

Börjar kännas mer okej att vara hemma. Allting är upppackat, rummet är så fint det går och snön gör mig inte längre förvånad varje gång jag tittar ut. Längtar fortfarande tillbaka dock. Tittade på boende i Leeds i gårkväll, hur spännande som helst. Räknade även lite på studieskulden, drygt 700 000. Tacksam att jag bor i Sverige och tacksam för CSN.

Blev förmiddagsfika i Dye i morse (innan tio är morgon om man är arbetslös). Väldigt trevligt att träffa Lina och ta igen lite av vad som hänt. Bjöds dessutom på väldigt god och kladdig chokladkaka :) Får ta ett riktigt besök med ridning snart också!

Kvällen måste spenderas med sociologin, har ju bara i morgon med på mig att bli klar med veckans uppgift och har hittills läst tio sidor. Känns inte som att jag ligger jättebra till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0