Ten days to go

Behöver inte åka på fotboll idag. Jippie! Mike borde vara hemma från sin vecka i Athen vilken minut som helst, en dryg timmas paus från min älskade pojk alltså :)

Hade lunchgäster idag. Åt chickennuggets i form av dinosaurier, hur söta som helst. Miljöskadade au pairer.. Fick även tag på lite bilder från lördagen i London med några av mina nyfunna bekantskaper som jag tänkte bjuda på.




Vi bestämde att vi skulle le men han tyckte inte det passade hans badboy image..



Jag brukade tycka att min pappa såg ut som George Cloney. Mamma, så ska han ha håret!



Prince Harry and Princess Anna, vi är jätteglada för våra barn kommer bli rödhåriga, precis lagom långa, växa upp i Windsor och säkert bli greve över något fränt county. :)


Farmor och Farfar in-law. Härlig tant dendär Elisabeth (hon sa att jag får kalla henne det)




Dom här två tror ibland att det är dom som bestämmer i England men vi tycker inte om wannabe americans, sorry.



Nej jag är inte alls kort och tjock. Vacker är hon dock miss Ada Monroe



Arnold sa hej men han hade glömt magväskan hemma :(



Juliane sawb some Birds and screamed Psycho, Alfred didnt know what hit him..



Testade att skrika så jag nästan svimmade en stund men hysteri ligger inte riktigt för mig, so Yesterday



Tyskarna hittade en landsmaninna, Hej Angie sa de och då posade hon glatt.




Thats all folks hälsar Robbie och bildregnet tog slut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0