Tired tuesday

Fick sovmorgon i morse eftersom jag ska med familjen till London i helgen. Vaknade såklart ändå vid sju men halvslappade i alla fall till BBCs morgontv till klockan var efter nio.

Fixade sista uppgiften på sociologin (vet fortfarande inte hur det gick med den från förra veckan) min mor sade att de4t vore bra för mig att läsa lite på högskola så att jag förstår att skolarbete inte alltid är så lätt som jag har erfarenhet av men kan inte påstå att den åsikten förrändrats mycket, läggs inte många timmar på plugget och än så länge går det utan problem, får väl se hur det känns efter hemtentan som har stor chans att bli mitt första underkända arbete någonsin.. Men sånt får man offra för att ha ett liv..

Spenderat dagen i stan, skulle köpa whiskeylikör och te som blivit beställt hemifrån. Letat igenom hela sortimentet på ASDA, M&S och sainsburys utan resultat kom istället hem med fyra blusar från Zara, New look och HM, woopsie.

Hemlängtan är stark just nu, vill hem till familj och vänner. Samtidigt svårt då det aldrig kommer bli samma liv som det jag lämnade..
Been looking forward to the future, But my eyesight is going bad. And this crystal ball, It's always cloudy, Except for when you look into the past



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0