Torsdag i Hällabäck

Gårkvällen slutade ju ganska bra. Påmindes om varför jag under min uppväxt blivit mer eller mindre tvingad att se på längdskidåkning i tid och otid, ganska spännande trots allt. Skäms dock lite över det faktum att jag själv inte åkt sedan jag fyllde tvåsiffrigt. Dessutom vann sverige mot storbritannien i curling, som kanske inte är en sport men en av de få grenar där vi har chansen att spöa dem ordentligt (vi åker ju inte pulka och deras försök till skidåkning är ju ganska patetiska). Hade även bestämt mig för att stiga upp ogudaktigt tidigt och se på hockey då abstinensen från min favoritsport var ganska stor efter ett antal månader i ett land då de enda träningstider som är lediga för hockeyklubbarna är lördagkvällar mellan 11 och midnatt. Men det gick ju inte så bra..

Annars har jag idag mest umgåtts med min lillasyster. En hel del saker att ta igen sen sist. I stort sett klar med sociologin för denna vecka, inte inlämning förren klockan 12 i morgon, känner mig hur lugn somhelst :P

I morgon blir det kanske en slädtur i Kärrhult och på kvällen bär det av på tonår, ska bli riktigt kul att komma tillbaka :)



Min vackra lillasyster Adelina från sin bästa sida <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0