And shes back

Jättesnart. Tar uppenbarligen mitt lilla löfte till världen (min högt ärade vän Emilia) på stort allvar. Kunde bara inte låta bli att dela med mig av detta. Många i min omgivning har ställt sig frågande till min stora kärlek till den lilla överbefolkade ön Great Britain. Jag visste ju att det var här jag hörde hemma långt innan jag satt mina 37or på dess dåligt lappade asfalt. Nu vet jag dock. Visade sig att tvutbudet på de fem engelska gratiskanalar min chef har råd att bjuda mig på är ganska skralt, det mesta är inställt på grund av snökaos och sändningen är inget att hänga i julgranen. Därför klickade jag mig in på svtplay för att se vad de hade att erbjuda en kväll som denna. Var sugen på någon form av svensk underhållning. Men vad möts man av? Jo av de 30 program som dyker upp som alternativ är inte mindre än 43 av brittisk härkomst. Här försöker man vara lite nationalistisk och vad får man som tack om inte Midsomer Murders, Little Britain, London Live och Monty Python. Tack så mycket Sverige. Kan lika gärna kolla på BBCs gnällspecial om decenniets värsta snöfall (väldigt starka ord då decenniet är flera dagar gammalt)



Nej tack till Gavin & Stacy


Kommentarer
Postat av: Lorentzon

Hahahah, du får vara glad för det lilla! ;D

2010-01-07 @ 05:34:20
URL: http://lorentzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0