Forget what I just said

Fick precis ett mail från University of East Anglia. De vill ha mig. Jag kom in. I alla fall tror jag att det var det hon menade med at de ville göra mig ett undconditional offer. I made it. UEA är mitt sista val av tre men om de bestämmer sig för att anta mig en vecka efter att jag ansökt så borde ju något av de andra universiteten anta mig med kan man tycka. I vilket fall så ligger UEA så mycket högre än alla svenska högskolor på listan över var jag vill spendera de närmaste tre åren. Jag ska plugga i England till hösten. Can't believe it :)

Den där känslan av att livet snart ska börja.. Den byttes precis mot en känsla av otrolig tillfredsställelse och stolthet. Jag kanske inte är så dålig som man försökt att få mig att tro de senaste sju månaderna. Kanske att det finns en chans att Anna snart kommer att hitta sin plats i den här världen. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0