Sore throat :(

Torsdag eftermiddag. Tiden bara springer iväg just nu. Åker hem om 24 dagar är tanken, ska bara boka biljett med. 24 dagar är verkligen ingenting, in jag vet ordet av sitter jag på planet på väg från Heathrow och kommer inte tillbaka till England på jättelänge. Känns både skönt att få komma hem ett tag, kan behöva en paus från livet här men också nervöst att försöka hitta tillbaka till allt och alla där hemma igen.

Har fått jätteont i halsen, började kännas igår och nu är det inte alls bra. Skyller på helgens bravader med allt för kallt väder och allt för lite kläder. I kombination med att det allt som oftast regnar när jag ska hämta eller lämna Robson i skolan och mina gympaskor jag haft i evigheter inte är så vattentäta som man kunde önska. Hoppas det går över snart dock..

Har varit inne i Reading en runda i dag och shoppat lite, bland annat nya jeans och lite tröjor, behövdes.. Även hunnit lämna in min uppgift i sociologin för denna vecka, inte deadline förrän klockan 11 i morgon ju. Disciplinen kanske är på väg trots allt. (not likely) Planen för resten av dagen är att städa mitt rum och ta hand om lite tvätt och hålla tummarna för att jag inte behöver ta Robson till hans forbollsträning ikväll, en och en halv timme ute i kylan skulle inte vara för bra för min stackars hals.

Imorgon hoppas vi på en ganska lugn utekväll med Juliane med flera, inte många helger kvar i UK nu ju..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0