citylife

Njuter av storstadslivet rejält. You wish!
Har käkat varm smörgåstårta för en stund sedan, själv. Nu sitter jag vid datorn, själv. Väntar på att Walk the line ska börja, som jag ska se själv (inte sett den än, kan vara lite olagligt om man är så filmnördig som jag var då den släpptes) samtidigt som jag äter glass med hallon. Själv by the way.
Ska bli trevligt att komma hem lite i helgen och träffa familjen och i alla fall Emilia (som nästan är familj med tanke på att hon är den tjejkompis jag klarat av att vara vän med längst av alla) Annars längtar jag till nästa vecka när sysslingen kommer tillbaka, behöver någon som tar hand om mig. Paintboll har diskuterats och Anna håller tummarna. Annars ska vi jobba natt typ hela nästa vecka, inte såå mycket party alltså (får se om min roomie håller med om det)

Hade en bra dag på jobbet idag i alla fall med Angelica. Städat och tvättat och kollat på film. Påminner om tiden som au pair en del, nästan bättre här där man har en kollega att hänga med i alla fall :)

I morgon blir det tidigt iväg till Växjö där jag ska hänga med resten av familjen Svensson. Blir trevligt. Anna försöker trots att hon bor massa mil hemmifrån utnyttja dessa sista månaderna innan det bär ännu längre bort till att umgås med dem hon faktiskt bryr sig om :) (Känner du dig räknad dit och har nåt skoj på gång på lördag kväll alternativt under söndagen, feel free att höra av dig :P)

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Vi åker bort på söndag för att fira Berits födelsedag och ev är det släkt som gäller redan på lördag men annars är du alltid välkommen på Ekeborg!

2010-07-09 @ 22:37:47
Postat av: Lorentzon

Aww! Det ska bli sjukt roligt att ses! :D

2010-07-11 @ 10:54:57
URL: http://lorentzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0