New home

Har fått boende i Leeds nu. Ett av dem jag helst ville ha. Bara fem minuter från campus och lagom stort med trädgård till och med. Enda negativa är att entren ger samma känsla som den till Auswitz (hittade ingen bild rakt framifrån som gick att kopiera, men tro mig). Men det vänjer man sig väl vid.

I går sov jag. Typ till tre. Sen kollade jag, Anton och Karl på film. Braveheart, Anna hejade på England. Karl tyckte att det var fegt att heja på dem man vet vinner. Jag tycker att det är ett tecken på att man var vaken på historielektionerna. Sen tittade vi på en bortskämd tjej från USA som åkte till mongoliet och byggde tält och plockade smultrun. Gillar deras programidéer. Såg även The boat that rocked. Har ett svagt minne av att Johan ville se den i Galway men att vi övertalade honom att se Confessions of a shopoholic. Bad choice.

Var ute och åt i går med Anton och tittade på lite fotboll. Kalmar vann mot Djurgården.. Kvällen avslutades med en annan film. Med Jack, eller Leo om man så vill som åkte runt och sköt folk i Irak, eller Jordanien. Hade lite svårt att hänga med, skyller på att jag var trött..

Nu sitter vi här på jobbet, två semestervikarier med varsin dator. Har i alla fall spelat lite uno, kan vara det mest aktiva vi gör idag..



Auschwitz Birkenau?



Montague Burton Residences?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0